Khem Birch için yorumum şöyle olur;
Engelsiz Erişim Derneğine göre: Kör olan birinin kulak veya dokunma gibi diğer duyu organlarının biyolojik kapasitesi kendiliğinden artmaz. Ancak görme kaybı yaşayan bireyler, beyinlerindeki duyusal bölgelerin yeniden organize olması sayesinde sesleri ve dokunsal uyarıcıları çok daha etkili bir şekilde yorumlama ve yönlendirme yeteneği kazanırlar.
Birch sakatlanmadan önce uçan kaçan, parkede yükseklerde yaşayan bir oyuncuydu. Ne zaman ki ciddi sakatlık yaşadı ve onu değerli kılan bir çok özelliği örselendi, o zamandan sonra parkede başka oynayan bir oyuncuya evrildi. Şutu yok, atletizmi yok, blok tehtidi yok vs ama oyun aklı ve sistemin işlemesini sağlayan taktik disiplini sayesinde takımımızda var oldu. Kısacası "kör oldu" ama kulakları daha iyi duymaya başladı!
Geldiğimiz noktada kazanabileceği en üst düzey her şeyi kazandı. Yaş itibarıyla bu iki yılda verdiği eforu vermesi de artık zor. Geçtiğimiz yıl da istenen transferler olsaydı gidecekti. Artık bu yıl yerini daha genç ve en azından sakatlık riski daha az bir oyuncuyla yer değiştirme zamanı geldi.
Transfer dedikoduları da çıktı zaten. Her zaman iyi anılacak, emekleri için benden/bizden saygı görecek bir oyuncu.