Gönderen Konu: Üst üste 3.kez Şampiyon Fenerbahçe!!!  (Okunma sayısı 4504 defa)

0 Üye ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı BenFener46

  • Üye
  • Yer: Kayseri
  • İleti: 1677
  • Cinsiyet: Bay
Melih bu sene emekli olursan kulübün menfaatine iş yapmış olursun.

Çevrimdışı BenFener46

  • Üye
  • Yer: Kayseri
  • İleti: 1677
  • Cinsiyet: Bay
Sanırsın 5 maçlık seriden çıkıp gelen takım bizmişiz gibi. Ölü müsünüz takım

Çevrimdışı MotorCade

  • Üye
  • Yaş: 27
  • İleti: 1069
  • Cinsiyet: Bay
Bok gibi oynuyoruz
Son 4-5 aydır takım o kadar kötü oynuyor ki, artık şaşırmıyorum bile.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Bizde kolay seri oynamadık ki.Pazartesi maçı almaya çalışıp maç çalmaya bakacağız.

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8533
  • Cinsiyet: Bay
Takım zaten kötü seyirci de kötü ruh gibi salon ya

Şu hale bakın

https://x.com/euroleague_time/status/2065871257610887671?s=46&t=wL4q1aadPsTIXupaWWoi5w
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2026, 21:58:26 Gönderen: Samet_GFB »

Çevrimdışı Umut

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 45
  • Yer: Berlin
  • İleti: 5106
  • Cinsiyet: Bay
  • 1899
Ne maç çalması amk sanki underdog biziz. Norma oyunu oynarsak orada biter seri de hocamın da artık şu Zagars sevdasını bırakması lazım. Belli ki olmayacak eleman, en kritik yerde ivmeyi sikti attı. Yeter gari! Daralt rotasyonu zaten sene bitiyor. Melli-Birch-Jantu-Tarık-Hall-Wade-THT yeterli. Zagars yerine de ya BB ya Colson.
Kara deryalarda bir FENERsin!

Çevrimdışı iloturo

  • Üye
  • Yaş: 46
  • Yer: KADIKÖY
  • İleti: 12912
  • Cinsiyet: Bay
Aylardir orospu gibi oynaya oynaya verdiler saha avantajini. Sampiyonlugu da verin de kim nereye gitmek istiyorsa defolsun gitsin. Sanki silah zoruyla oynuyorlar. Kimin ne derdi varsa aylardir cektirdiginiz cile yeter artik. 1 degil, 10 degil. Yetti, basketten sogudum artik su rezil oyunu gordukce. Yazik efese diyesim geliyor. 160 dakikani 150 dakikasini domine edip su sacma sapan takima elendiler. Valla sampiyon olsalar da olmasalar da gorusum degismez. Ki su oyunla sampiyon falan da olamaz bunlar. Ust uste 2 mac sahamizda besiktasa yeniliyoruz. Azicik utanir insan.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2026, 21:56:03 Gönderen: iloturo »

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8533
  • Cinsiyet: Bay
Bizim Türkler 0 katkı cidden İhsan’ın dediği gibi Metecan ve Melih 0 katkı Onuralp kontak kapattı

Çevrimdışı BenFener46

  • Üye
  • Yer: Kayseri
  • İleti: 1677
  • Cinsiyet: Bay
Şu Beşiktaş'a yenilmek ekstra meziyet istiyordu. Zagars'ı veya Hall'u kes Nando'yu, Birch'i kes Silva'yı, Jantunen'i kesip Colson'u dahil et.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2026, 21:58:17 Gönderen: BenFener46 »

Çevrimdışı franz392

  • Üye
  • Yaş: 32
  • Yer: İstanbul
  • İleti: 1670
  • Cinsiyet: Bay
Finale Bahçeşehir çıksaydı keşke. Bunlara yenilmek sinir bozucu. Ayrıca final serisi geçen sezon 7 maçtı, bu sezon niye 5 maça düşmüş.

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8533
  • Cinsiyet: Bay
Finale Bahçeşehir çıksaydı keşke. Bunlara yenilmek sinir bozucu. Ayrıca final serisi geçen sezon 7 maçtı, bu sezon niye 5 maça düşmüş.
Olimpiyat elemesi olduğu sene düşmüştü gene bir şey vardır 7 maç gereksiz zaten takımların pestili çıkıyor zaten

Çevrimdışı Kubilay Can

  • Üye
  • Yaş: 33
  • Yer: İstanbul
  • İleti: 2499
  • Cinsiyet: Bay
Barcelona Saras geri döndüyse hapı yuttuk. Takıldı kaldı bazı oyunculara. Bonzie, Boston, Onuralp gibi yetenekli oyuncular varken Zagars, Jantunen, Metecan izliyoruz. Umuyorum rezalet yaşanmaz.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Bakın hala küçümseme.İyi takımlar.Bizde zor seriden çıktık.Evimizdeki maçı alıp çalmaya çalışacağız.Diğer şeyi yazmayayım o bana kalsın hani ortamda ters söyleme huyum o.

Saras koç hep hatalı 5lerle başlıyor oyuna.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Barcelona Saras geri döndüyse hapı yuttuk. Takıldı kaldı bazı oyunculara. Bonzie, Boston, Onuralp gibi yetenekli oyuncular varken Zagars, Jantunen, Metecan izliyoruz. Umuyorum rezalet yaşanmaz.
Pascualle devam.

Çevrimdışı iloturo

  • Üye
  • Yaş: 46
  • Yer: KADIKÖY
  • İleti: 12912
  • Cinsiyet: Bay
3.ceyrek one gecmissin, vur gec artik ama nerede o ruh. Zagars denen basketbol fukarasini basimiza musallat etti adam. Heyretler icindeyim ya. Yahu zagars denen adamin ne isi var play offlarda. Benim azicik kit beynim bu herifin basketbol fakiri oldugunu goruyor da koskoca saras neden gormuyor. Amacin nedir, ne yapmaya calisiyorsun. Hakikaten anlamiyorum. Neyse yahu. Bir basket vardi. Onda da once bayan basketin anasini bellediler, simdi de erkek basket. Iyice sogudum fenerbahceden de spordan da herseyden. Hic bir dayanagim kalmadi su klube dair. Ne bok yerseniz yiyin. Ben biraz ara vereyim. Psikolojim kaldirmiyor su siktimin klubunu artik.