Nicolo Melli, Final serisi 3. maçın ardından medyaya açıklamalarda bulundu.
“Bugün ilk maçta yaptığımız büyük hatayı telafi ettik. Tabii ki 4. maç çok zor olacak çünkü Beşiktaş, çok iyi bir takım. Harika karakterlere sahipler. Buradan Vitto Brown’a duyduğum saygıyı dile getirmek istiyorum. Sakatlandıktan sonra hamstringini tutarak oynadı, buna rağmen mücadeleyi bırakmadı. Bu da karakterini ve takımını ne kadar önemsediğini gösteriyor. Maçtan sonra bunu ona da söyledim, yaptığı şeye büyük saygı duyuyorum. Ancak biz tek bir amaç için buradayız. Tabii ki 4. maçta işimiz kolay olmayacak ama kazanıp seriyi bitirmeye çalışacağız.”
Aslında, Vitto Brown üzerinden kendi karakterini özetliyor. Aynı durumu veya bir benzerini yaşamamış biri durduk yere bunu anlatmaz.
Daha önce söylemiş miydim

çok seviyorum bu adamı, çok da saygı duyuyorum...