Cedi bence parkede yapabildiği şeyler özelinde Zeljko hocamın seveceği tarzda bi oyuncu, balkan kültüründen geliyo olması de bence ekstra bi bağ sağlar. Üstüne üstlük kendisini hiç sevmesem de pao nun en istikrarlı en verimli oyuncusu son 1-1.5 yıldır.
Ben hiç sanmıyorum cedi nin pao dan ayrılacağını yada gönderileceğini. Shields alınmamış olsa belki olurdu ama mevcut kadroda bence ihtiyacımızda yok, cedi uzun forvet pozisyonunda oynayamaz bence yada en fazla tarık kadar oynar belki bazı maçlarda 3-5 dk