"Ben Fenerbahçe'ye ikinci olmak için gelmedim"Zeljko Obradovic
Samet_GFB, sari lacivert, Tom Hanks ve 31 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Twitter'da Spissu yazanlar vardı. Hiç duymadigim için analizlerini biraz izledim. Bütçe çerçevesinde iyi bir ekleme olabilir gibi. Duyan ya da izleyen varsa biraz bilgi verebilir.