"Ben Fenerbahçe'ye ikinci olmak için gelmedim"Zeljko Obradovic
Ero1907, BenFener46 (+ 1 Gizli) ve 24 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Twitter'da Spissu yazanlar vardı. Hiç duymadigim için analizlerini biraz izledim. Bütçe çerçevesinde iyi bir ekleme olabilir gibi. Duyan ya da izleyen varsa biraz bilgi verebilir.