Yabancı basında da detaylar çıkmaya başladı larkin konusunda.
Biz larkini, larkin bizi istiyo. İstanbuldan ayrılmak istemiyo. Ama efes bize gelmesine izin vermiyo.
Kızılyıldız ise efesle anlaşmış durumda. Maaşın %50 si sizde %50 si bizde şeklinde.
Sn ömer onan konuştursun bakalım yıllarda beri gelen efesle olan yakın ilişkilerinin faydalarını. Kuru sıkı yaparım ederim demekle olmuyo 😅
Şaka bi yana Larkinin tavrı süreci belirleyecek gibi. Ya efesin anlaştığı kulube gidecek yada bırakın beni Fener'e gideyim diye diretip yoksa maaşımı alırım tehditi çekecek, klasik ayrılık isteyen oyuncuların yaptığı cinsten numaralar yani
