Gönderen Konu: Fenerbahçe | Basketbol Süper Ligi Şampiyonu (2025-26 Sezonu)  (Okunma sayısı 48183 defa)

0 Üye ve 5 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8539
  • Cinsiyet: Bay
Ben basketbol ligi başlığına seri başlamadan bahçeşehir gelirse sürpriz olmaz demiştim o zaman zicic vardı şimdi oda yok bahşeşehir başkanı zaten beşiktaşa ekstra motive olmuş durumda 3-1 bitmeli seri bizde bahçeşehiri rahat geçeriz

Çevrimdışı enkaya

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: manisa
  • İleti: 49
  • Cinsiyet: Bay
Hangisi gelsin, hangisi bizim için daha kolay bir rakip olur finalde?

Bence Bahçeşehir eleyecek gibi duruyor Beşiktaş'ı daha komplike oynuyor ve hiç vazgeçmiyorlar. Bizim için kağıt üstünde Bahçeşehir daha kolay rakip görünüyor tabi ki ancak tek sıkıntı takımın sezonu bitirmiş gibi üstüne çöken rehavet etkisi kolay rakip görünen Bahçeşehir nedeniyle daha da artar mı onu bilemeyiz
« Son Düzenleme: 08 Haziran 2026, 12:10:12 Gönderen: enkaya »

Çevrimdışı Semazen

  • Üye
  • Yaş: 63
  • Yer: Antalya-Alanya
  • İleti: 2336
  • Cinsiyet: Bay
Ben Beşiktaş'ın daha kolay olacağını düşünüyorum. Bahçeşehir gelirse daha zorlu bir seri bekliyorum.
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilir.

Çevrimdışı iloturo

  • Üye
  • Yaş: 46
  • Yer: KADIKÖY
  • İleti: 12912
  • Cinsiyet: Bay
Abi beşiktaş her türlü çok daha zor geçer. Birincisi derbi havasında olacak, ikincisi bir kaç yıldır her kulvarda adamlarla final oynuyoruz ve bir rövanş niteliği olacak, üçüncüsü adamların evindeki pislikler, rezillikler, tribün terörüzmi üst düzey olacak, dördüncüsü derbide güçsüz olanı ezdirmeme gayretindeki eyyamcı düdükler bolca olacak, beşincisi de tarafsız! medyanın oluşturacağı kamuoyu bizim aleyhimize olacak. Daha da yazabilirim de bahçeşehir ve beşiktaş serileri kıyaslanamaz benim gözümde..

Çevrimiçi Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
2 sakatı var Beşiktaşın.Krtik adamları.Darldı rotasyonları.

Çevrimdışı iloturo

  • Üye
  • Yaş: 46
  • Yer: KADIKÖY
  • İleti: 12912
  • Cinsiyet: Bay
Seneye Laso out, Ergin in olur. Ergin Nunn'u Efes'e alır. Sonrasında da Nunn yerli olur, Efes tekrar para saçar ve iddialı konuma gelir. Bla bla bla.

Bir senaryo yazdım bakalım, ne kadar gerçek olur, göreceğiz.

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8539
  • Cinsiyet: Bay
Seneye Laso out, Ergin in olur. Ergin Nunn'u Efes'e alır. Sonrasında da Nunn yerli olur, Efes tekrar para saçar ve iddialı konuma gelir. Bla bla bla.

Bir senaryo yazdım bakalım, ne kadar gerçek olur, göreceğiz.
Laso gitti banchi geldi diyorlar

Nick Weiler-Babb kontratı devam etmesine rağmen Anadolu Efes'ten ayrılabilir ve Asvel’le görüşüyor.(Aris Barkas)

Çevrimdışı MotorCade

  • Üye
  • Yaş: 27
  • İleti: 1069
  • Cinsiyet: Bay
Fenerbahçe'den daha kötü yönetilen bir kulüp varsa o da Efes'tir. Zaten Fenerbahçe'nin eleyebileceği tek büyük takımda Efes'tir. İsmail Şenol harbiden büyük Fenerbahçeliymiş, Efes'in ayarlarıyla çok fena oynadı. Ergin Ataman gibi net bir opsiyonları varken, gitmişler Banchi'yi getirmişler. Ergin Nunn'ı ve Larkin'i aynı anda oynatıp yeni bir Micic-Larkin ikilisi oluştururdu. Neyse, Efes yakında prestijini kaybeder ve Beşiktaş onların tahtını alır. GS'de yakında sürekli olarak yukarıları hedefleyen iddialı kadrolar kurmaya başlar. Ergin Ataman'ın GS'ye gideceğini düşünüyorum. Onlar hocalarını en ufak bir başarısızlıkta kovar ve kendi efsaneleriyle çıkış yakalamaya çalışırlar.
Bahçeşehir'de umarım diğer çoğu sezonluk takımlar gibi değil de uzun süre kalıcı olabilir.
« Son Düzenleme: 08 Haziran 2026, 17:19:37 Gönderen: MotorCade »

Çevrimdışı MotorCade

  • Üye
  • Yaş: 27
  • İleti: 1069
  • Cinsiyet: Bay
Abi beşiktaş her türlü çok daha zor geçer. Birincisi derbi havasında olacak, ikincisi bir kaç yıldır her kulvarda adamlarla final oynuyoruz ve bir rövanş niteliği olacak, üçüncüsü adamların evindeki pislikler, rezillikler, tribün terörüzmi üst düzey olacak, dördüncüsü derbide güçsüz olanı ezdirmeme gayretindeki eyyamcı düdükler bolca olacak, beşincisi de tarafsız! medyanın oluşturacağı kamuoyu bizim aleyhimize olacak. Daha da yazabilirim de bahçeşehir ve beşiktaş serileri kıyaslanamaz benim gözümde..
Şu şekilde görmemek cidden inanılmaz. Beşiktaş ile geçtiğimiz yıllarda oynanılan iki seride nasıl bir medya baskısı olduğunu insanlar unutmuş. Fenerbahçe'nin Bahçeşehir'e karşı çok daha rahat şampiyon olabileceğini düşünüyorum. Ayrıca, Final Four sonrası, takım baya bir rehavete girmiş gibiler. Sanki, planlama ve hedefler F4 oynama üzerine kurulmuş gibi geldi bana. Tabii, 3 yıl üst üste F4 yapmak çok büyük başarı ama büyük kulüpler yarışmacı olduğu her branşta şampiyonluk hedeflemeye çalışırlar. Takımın F4 sonrası verdiği tepkisizlik cidden şaşırtıcı.

Kadro kalitesi bence çok düşük, hani şu takımdan kimleri mesela Efes'e koyarsın diye sorsalar THT, Baldwin,Tarık ve Melli dışında kimseyi düşünmem.
Beni diğer şaşırtan nokta ise Bonzie Colson'un bir anda rotasyondan silinmesi. Kadro kalitesinin bu kadar düşük olduğu bir ortamda ve özellikle de uzun rotasyonunda bu kadar zorluk yaşarken, koç Saras'ın bu tercihi de cidden çok ilginç.

Çevrimdışı Civa

  • Üye
  • Yaş: 47
  • Yer: Turkiye
  • İleti: 1568
  • Cinsiyet: Bay
  • Arif
    • twitter.com/arifcakir13
Laso daha iyi etki etti banchi hamlesi saçma olmuş, gergin barcelona yapacak diyorlarıd

Çevrimiçi BenFener46

  • Üye
  • Yer: Kayseri
  • İleti: 1677
  • Cinsiyet: Bay
Sevmediğimiz ot dibimizde bitecek gibi görünüyor

Çevrimdışı kenz

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 47
  • Yer: İstanbul
  • İleti: 10185
  • Cinsiyet: Bay
5.maça kaldı maalesef. Final serisi cumartesi başlayacak.

Çevrimiçi Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Beşiktaş bizden beter basketbol oynuyor.Geçeriz bence.O kadar avantajdan maç nerelere geldi.Rezalet durumdalar.Zor seri olur ama geçeriz.Hale övdük patladı versene Flynne.Paniklemişti Beşiktaş.

Çevrimdışı kenz

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 47
  • Yer: İstanbul
  • İleti: 10185
  • Cinsiyet: Bay
Bu salaklar 10 saniye varken son topu neden kendi pota altlarından başlattılar?

Çevrimdışı friend-chip

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 44
  • Yer: İzmir
  • İleti: 2699
  • Cinsiyet: Bay
  • Kitap okumuyorsanız tartışmayalım..!
    • i_dnmz
Rakibin serisi uzasın isteyenler, nasiplerini aldılar.

Bu seride Bahçeşehirin oyununu takdirle izledim, neredeyse elenirlerse üzüleceğim. Ama karşımıza çıkmalarını da istemem. Şu an olabilecek en max düzeyde motiveler. Yüksek eforlu oyunları bizi zorlayabilir. Bjk ile normal sezondan bir hesabımız var. Ayrıca onlara karşı psikolojik üstünlüğümüz de mevcut. Uzunları da sakat. Biz de 2 gün fazla dinleniyoruz. Bize karşı pek bir varlık gösterebileceklerini sanmıyorum. Bu yıl da bir şey elde edemeyince Alimpijevic'in vazgeçeme ihtimali de var. Her ne kadar sözleşmesi 2 yıllık da olsa, Saras dominasyonunda sönüp kalabilir.

PG Baldwin / SG Hall / SG Tucker / SF Tarık / PF-C Melli
PG Mrsic / SG Bogdanović / SF Datome / PF Mirsad / C Vesely
PG Parker / SG Ginóbili / SF Kukoč / PF Nowitzki / C Sabonis