Kadro acayip daraldı. Baldwin, Hall, Tarık, Tht, Melli, Jantunen, Birch ile nereye kadar gidebiliriz bilemiyorum. Zagars, Bacot, Baston, Silva, Colson, Onuralp, Metecean, Melih sadece isim olarak varlar.
Seride iddialı olabilmemiz için Tarık başta olmak üzere Baldwin, Tht ve Melli'nin ekstra iyi oynamasının yanında Hall, Jantunen ve Birch'ten en az birisinin daha katkı yapması gerekiyor. Benim anlamadığım Colson, Baston ve Silva neden unutuldu? En azından bu üçlüden birisinin Zagars yerine kadroda olmasını beklerdim.