"Ben Fenerbahçe'ye ikinci olmak için gelmedim"Zeljko Obradovic
Ugur_aus ve 14 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
Bundan sonra maçlar yayınlanmayabilir...Yani ligde kimin ne yaptığını asla anlamayabiliriz.