3.ceyrek one gecmissin, vur gec artik ama nerede o ruh. Zagars denen basketbol fukarasini basimiza musallat etti adam. Heyretler icindeyim ya. Yahu zagars denen adamin ne isi var play offlarda. Benim azicik kit beynim bu herifin basketbol fakiri oldugunu goruyor da koskoca saras neden gormuyor. Amacin nedir, ne yapmaya calisiyorsun. Hakikaten anlamiyorum. Neyse yahu. Bir basket vardi. Onda da once bayan basketin anasini bellediler, simdi de erkek basket. Iyice sogudum fenerbahceden de spordan da herseyden. Hic bir dayanagim kalmadi su klube dair. Ne bok yerseniz yiyin. Ben biraz ara vereyim. Psikolojim kaldirmiyor su siktimin klubunu artik.