Gönderen Konu: Üst üste 3.kez Şampiyon Fenerbahçe!!!  (Okunma sayısı 4514 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı sinanyucel

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 39
  • Yer: Antalya
  • İleti: 3555
  • Cinsiyet: Bay
    • sinanycl
kulup sakatlık raporu yayınlamış, nando antremanlara başlamış ama bu maçta olmayacakmış
Yıkılmayan son kale Fenerbahçe...

Çevrimdışı kenz

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 47
  • Yer: İstanbul
  • İleti: 10185
  • Cinsiyet: Bay
Sinan Erdem'de olacakmış maçlar. 200 TL'ye bilet satıyorlar.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Ne kadar tip varsa bedavaya sokerlar.Dikkatli olunmalı maç sıcaklığıyla geliyorlar.Bşiz çok daha zorunu eledik.Acaip yarı-finaller oldu.

Beşiktaş yönetimi Akatlar semtinde bulunan salonu yıkıp büyütmek istiyormuş bir yerde görmüştüm.Beşiktaş ve büyükşehire başvurmayı düşünüyorlar.Konsepti bozmadanAlan yok ondan bu düşünülüyormuş.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2026, 15:05:39 Gönderen: Tom Hanks »

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8533
  • Cinsiyet: Bay
Baldwin melli tucker jantunen hall zagars birch yabancılarımız

Çevrimdışı MotorCade

  • Üye
  • Yaş: 27
  • İleti: 1069
  • Cinsiyet: Bay
Klasik kötü başlangıç...

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Çok kötü girdik nedeni koç.Bu beş iş yapmadı hala ısrar.

Çevrimiçi iloturo

  • Üye
  • Yaş: 46
  • Yer: KADIKÖY
  • İleti: 12912
  • Cinsiyet: Bay
Her zamanki rezil kepaze baslangic. Adamlarin kadrosu darmis bilmem ne. Rakip hic farketmiyor su sefil baslangic icin. Sampiyon olacak miyiz olamayacak miyiz bilmiyorum da su sezon bir bitse de kurtulsak. Basketbol adina resmen eziyet cekiyorum kac aydir.

Çevrimdışı MotorCade

  • Üye
  • Yaş: 27
  • İleti: 1069
  • Cinsiyet: Bay
Umarım Berk Uğurlu'ya kaybetmeyiz

Çevrimdışı BenFener46

  • Üye
  • Yer: Kayseri
  • İleti: 1677
  • Cinsiyet: Bay
Birch leş atıyor. Sıfır konsatrasyon.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Dar değil temel adamlar oynuyor.

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8533
  • Cinsiyet: Bay
Berk’i yıldız yaptık bu devre biraz savunma yapsak öne fırlarız

Çevrimdışı BenFener46

  • Üye
  • Yer: Kayseri
  • İleti: 1677
  • Cinsiyet: Bay
Maçı alacağız almasına da biz bu oyuncu grubuyla nasıl final four yaptık araştırılmalı. Seneye köklü değişiklik olacak olması da ayrı mutluluk veriyor.

Çevrimdışı Hakan Yaman

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 50
  • Yer: Antalya
  • İleti: 8646
  • Cinsiyet: Bay
Şu sezonun bir an önce bitmesini isteme sebeplerimden birisi de artık Devin Hall'u izlemeye katlanamıyorum. Sezon bitsin ve gitsin bir an önce.

Bir de kaptanımız. Yahu Melih, kaptansın, biraz çaba. Hiç olmazsa top almak için koşular yap.

Çevrimdışı Erdal Soner

  • Üye
  • Yaş: 45
  • Yer: İzmir-İstanbul
  • İleti: 2522
  • Cinsiyet: Bay
Berk x faktör olmasa rahat bitirecektik ilk yarıyı. Mathews ve Brown devreye girmediği sürece sürpriz yapmaları imkânsız.

Şu Hall yerine Nando diğer maçta kadroda olmalı.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2026, 21:01:56 Gönderen: Erdal Soner »

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Yabancı sınırı var.Ne eksiği.Ziziçi yıl boyu zorbaladılar.Kamagate fazla süre almıyordu.Lrmar yetenekli evet.E final kolay olacak demedik.İstiyorlar onlarda küme düşme korkularından buralara gelmeleri büyük iş.5 maç üstündenmiş.