Gönderen Konu: Üst üste 3.kez Şampiyon Fenerbahçe!!!  (Okunma sayısı 4513 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Futbol takımının başarısızlığını her sene her sene sırtlamak zorunda değil şube.

Çevrimdışı Erdal Soner

  • Üye
  • Yaş: 45
  • Yer: İzmir-İstanbul
  • İleti: 2522
  • Cinsiyet: Bay
Futbol takımının başarısızlığını her sene her sene sırtlamak zorunda değil şube.

Ne diyon abi ya. Ne alakası var. E o zaman bırakalım seriyi öyle mi.

Çevrimdışı Murat

  • Üye
  • Yaş: 56
  • Yer: İstanbul
  • İleti: 2323
  • Cinsiyet: Bay
işi biraz zor hale getirdik ama inşallah 5. Maçta kazanırız ve 3-2 ile şampiyonluk gelir. Ankette 3-1’iişaretlemiştim ama yapacak bir şey yok.Tek yapmamız gereken bu maçtan durumu kavrayalım.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Bırakmayalım ama kulübün hamalı muamelesi yapılıyor.Başarılı olduğunda hemen bütçe küçültme muhabbetlerini çıkarıyorlar.Ama zora girdi.Pazartesi kazanıp çalmaya çalışacağız.Olmazsada olmaz.Sporda var bunlar.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2026, 22:24:50 Gönderen: Tom Hanks »

Çevrimdışı ertuğrul

  • Üye
  • Yaş: 59
  • Yer: istanbul
  • İleti: 868
  • Cinsiyet: Bay
3-4 ay taş gibi oynayan takım ondan sonra çok büyük düşüş gösterdi ve sadece Zalgiris maçlarında biraz formda olduğu zamanlardaki gibi oynadı.
Vasat oynuyoruz, oyuncuların neredeyse hepsi kendi performansının altında. Enerji düşük.
Mücadele zayıf olduğu için aç olan rakipler zorluk çıkartıyor.
Yönetim kalan maçlar için ekstra bir motivasyonla devreye girmezse işimiz çok zor.

Çevrimdışı Erdal Soner

  • Üye
  • Yaş: 45
  • Yer: İzmir-İstanbul
  • İleti: 2522
  • Cinsiyet: Bay
Geçen sene de dâhil olmak üzere Saras'a yaptığım eleştiri bu takımı hücumda çok kısır bırakması oldu. Biz savunma takımıyız, hücumda tek yaptığımız üçlük atmaktı. Hadi geçen sene şanslıydık çünkü Euroleague'in üçlük yüzdesi en yüksek 5 oyuncusundan üçü kadrodaydı. NHD gitti yeri doldurulmadı, Gudu gitti bambaşka profil THT geldi ve böylece elde kaldı Tarık.

Koca sezonun çoğunda iyi savunma yaptık, Tarık'ın şutları ve THT'nin potaya gidişleriyle hücumda ayakta kaldık. Bâzen de Wade orta mesafesiyle destek oldu ama hepsi bu. Bu kadarcık hücum silahıyla F4'e kadar geldik, biraz da kura şansı tabii. F4'te yamulduk zâten, seviye baskaydı çünkü.

TBL finalinde de savunma yetmeyince, hücumda da yeterince üretemeyince şu götü boklulara yenildik. Valla ilk defa seriden emin değilim, şampiyonluğu verirsek feci taşak oğlanı oluruz.

Tüm bunlardan ders almayıp hâlâ Forest gibi bir kolsuzu ve asla bizim seviyemizde olmayan, 27 yaşına kadar bi bok yememiş Sargiunas'ı alıp iyice sıradan bir takıma dönüşüyoruz. Saras bu transferleri nasıl istiyor, bütçe verilmiyorsa çek git kardeşim, ne duruyorsun. Bu takıma en az 2 tâne sayı makinesi adam lâzım, başarılı bir 4 numara lazım. Bunlar alınmayacaksa önümüzdeki sezoyda bi yere kadar geliriz ama en sonunda birileri elimize verir.

Yıl olmuş 2026, hâlâ Zagars bu takımda oynuyor, aklım almıyor ya.

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
O 23-1 seri yediğimiz maç tam 4lü final serisinin bitimine denk gelmişti.Ölçü görmüyorum.Bu ölçü.Bakalım kısmet.
« Son Düzenleme: 13 Haziran 2026, 22:33:05 Gönderen: Tom Hanks »

Çevrimdışı pikenrol

  • Üye
  • Yaş: 40
  • İleti: 1969
tom abi ilk kez haklı.

bu takım her maçı kazanmaya, her sene şampiyon olmaya mecbur değil.

sezon bir an önce bitsin, takım da kurtulsun, biz de kurtulalım.

Çevrimdışı Hakan Yaman

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 50
  • Yer: Antalya
  • İleti: 8646
  • Cinsiyet: Bay
Bu sezon yaptığımız transferlerden sadece ikisi sahada idi.
Tucker
Jantunen

Bu sene yaptığımız transferlerden aylardır hiç katkı alamadığımız isimler ise şunlar:
Boston
Bacot
Silva

Yabancı kontenjanından kadro işgal eden Bacot ve Silva'dan aldığımız toplam katkı, yerli olmasına karşın yolları ayırdığımız Sertaç Şanlı'nın yarısı kadar değil.

Tribünde oturmak dışında hiçbir işimize yaramayan isimlere bütçeden onca ödeme yapılıyor. Kimsenin tanımadığı Bango ile birkaç ay önceye kadar Wilbekin'i de bu isimler arasına ekleyin.

Final serisi nasıl neticelenirse neticelensin, birşeyler yanlış yapılmış. Düşünün ki, istikrarsız Tucker dışında katkı aldığımız tek bir yeni transfer olmadan buralara geldik. 3 doğru transferle yeniden Euroleague şampiyonu olabilecek iken büyük bir fırsat teptik.

Önümüzdeki sezon aynı hatalara düşmemek için daha güvenilir, bilinir transferler yapmalıyız. Scout'u da bir gözden geçirmek gerek.

Çevrimdışı Semazen

  • Üye
  • Yaş: 63
  • Yer: Antalya-Alanya
  • İleti: 2336
  • Cinsiyet: Bay
Kadro acayip daraldı. Baldwin, Hall, Tarık, Tht, Melli, Jantunen, Birch ile nereye kadar gidebiliriz bilemiyorum. Zagars, Bacot, Baston, Silva, Colson, Onuralp, Metecean, Melih sadece isim olarak varlar.

Seride iddialı olabilmemiz için Tarık başta olmak üzere Baldwin, Tht ve Melli'nin ekstra iyi oynamasının yanında Hall, Jantunen ve Birch'ten en az birisinin daha katkı yapması gerekiyor. Benim anlamadığım Colson, Baston ve Silva neden unutuldu? En azından bu üçlüden birisinin  Zagars yerine kadroda olmasını beklerdim.
Aynı dili konuşanlar değil, aynı duyguları paylaşanlar anlaşabilir.

Çevrimdışı Samet_GFB

  • Genel Moderatör
  • Üye
  • Yaş: 31
  • Yer: Ankara
  • İleti: 8533
  • Cinsiyet: Bay
Zagars yerine Boston olsa en azından savunmada rakip kısaların karşısında durur bana göre Zagars hiç katkı vermiyor hatta Boston olsa zaman zaman 4 numarada Tarık 2-3 Tucker Boston gibi beşlerde denenebilir hatta kim yazdı arka sayfada hatırlamıyorum buna ek Silva-Jantunen değişikliği olsa birde en azından içeridende yıpratırız rakibi bu kadar eksikken. Bakalım hoca değişiklik yapacak mı biraz inatçı malum Nando Zagars yaparsa yapar sanki oda hazırsa
« Son Düzenleme: 14 Haziran 2026, 00:23:19 Gönderen: Samet_GFB »

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Seçim çalışmalarıda çok etkiledi.Seçim dönemi boyunca Cem Bey dışında takımın yanında kimse durmadı.Sn Aziz Yıldırım tam 4lü final günü çok şartmış gibi basın toplantısı düzenledi.Bu şube bunları haketnedi davranışları.Sarasın 3üncü başkanı.Korkum bizim çılgın başkan şampiyonluk gelmezse yol verebilir.Oysa alınmadık kupa bırakmadı.Çıkar bu takım koçsuzda avrupa şampiyonu olur der mi der.
« Son Düzenleme: 14 Haziran 2026, 00:27:07 Gönderen: Tom Hanks »

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Sakin kalıp yarın durumu eşitlemeye çalışmalıyız bize yakışan sakin kalmak maç maç gitmek.Üst perdeden konuşmaya başlamışlar iyi bu bakın gaza getirmeyibn bizi güzel ilçenin takımı.

Çevrimdışı friend-chip

  • Yönetici
  • Üye
  • Yaş: 44
  • Yer: İzmir
  • İleti: 2697
  • Cinsiyet: Bay
  • Kitap okumuyorsanız tartışmayalım..!
    • i_dnmz
15 Haziran 2026 Pazartesi saat 20:00 de evimizde, durumu 1-1 e getirmek için parkeye çıkıyoruz. Maçı BeinSports5 yayınlayacak. Takımımıza başarılar dileriz.
PG Baldwin / SG Hall / SG Tucker / SF Tarık / PF-C Melli
PG Mrsic / SG Bogdanović / SF Datome / PF Mirsad / C Vesely
PG Parker / SG Ginóbili / SF Kukoč / PF Nowitzki / C Sabonis

Çevrimdışı Tom Hanks

  • Üye
  • Yaş: 55
  • Yer: İstanbul/Kadıköy
  • İleti: 24273
  • Cinsiyet: Bay
    • Güzel Sok, Ark Apt Daire 2
Tamam yada devam maçı.Her ne kadar saha avsntajını versekte 1-1 setleri eşitlemek demek.Yada oyunu.